شرکت دانش پژوه بنادر ایرانیان خدمات مشاوره – دانش پژوه بنادر ایرانیان

خدمات مشاوره

  • انجام پروژه هاي بهينه کاوي و مطالعات تطبيقي BENCHMARKING
  • طراحي و اجراي سيستم مديريت بر مبناي هدف (MBO)
  • تعريف و اجراي پروژه هاي بهبود و بهره وري
  • انجام پروژه هاي مديريت ريسک RBM
  • پياده سازي و استقرار مديريت ايمني و بهداشت شغلي HSE

راهکارهاي طراحي و استقرار سيستم ها و استانداردهاي مديريتي


  • طراحي و تدوين سند استراتژيک سازماني
  • طراحي و استقرار سيستم هاي مديريتي و استانداردهاي بين المللي
  • انجام آناليز شکاف Gap Analysis
  • توجيه فني و اقتصادي طرح هاي سرمايه گذاري
  • ارائه آموزش هاي مبتني بر يادگيري از طريق برگزاري دوره ها، سمينارها و نشست هاي تخصصي
  • طراحي و پياده سازي مديريت دانش
  • طراحي و استقرار نظام مديريت انبار و لجستيک

ایجاد ارزش برای مشتریان و ذینفعان

از مهمترین عوامل تاثیر‌گذار بر موفقیت یک کسب و کار می‌باشد.

  • صداقت در رفتار و ارائه بهترین راه حل‌ها در کنار رفتاری کیفی و متناسب با استانداردهای جهانی می‌تواند باعث ایجاد تغییر مثبت در سازمان‌ها و شرکت‌ها باشد و حرکت به سمت جهان ترازی ماموریت مهمی است که می‌توانیم آن را به شما نوید دهیم.
  • تیم کارشناسی و مدیریتی این شرکت همواره در کنار شما تا حصول نتیجه خواهند بود و با بهره‌گیری از بهترین تجارت داخلی و بین‌المللی بیشترین ارزش و منفعت حاصل از اجرای یک سیستم مدیریتی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

فرآیند ارائه خدمات مشاوره و مربیگری

شناسایی صحیح نیازهای مشتریان

  • عارضه یابی و شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود
  • شناسایی مسایل و مشکلات سازمانی
  • تحلیل مسائلی که سازمان در پیاده‌سازی سیستم‌هاو تکنیک‌ها با آنها برخورد می‌کند
  • معرفی کامل کاربرد هر یک از خدمات در سازمان مشتری
  • تحلیل سازگاری سیستم‌ها و تکنیک‌ها با شرایط سازمان

ارائه راه حل‌هایی منطبق با نیازهای مشتریان

  • تحقیق و توسعه
  • پیشنهاد استفاده و پیاده‌سازی سیستم‌ها، تکنیک‌ها و فن‌آوری‌های جدید
  • توسعه کسب و کار بر اساس نیازهای شناسایی شده
  • استانداردسازی فرآیندها و فعالیت‌ها
  • ایجاد تغییر مثبت با عبور از باورهای گذشته

ایجاد یک تجربه عالی از دریافت خدمات در ذهن مشتری

  • ممارست و پیگیری تا حصول نتیجه
  • اجرا بر اساس برنامه‌ریزی و زمان‌بندی
  • نظارت بر کیفیت اجرا بر اساس برترین استانداردهای جهانی
  • نظر سنجی از مشتریان و دریافت بازخور در فواصل زمانی مناسب در طول ارائه خدمت
  • ارتباط مستمر و موثر پس از پایان خدمت

پاسخگویی و در دسترس پذیری

  • ارائه خدمات بروز‌رسانی و نگهداری سیستم‌های مدیریتی
  • آموزش پرسنل جدید سازمان و شرکت از طریق دسترسی سریع و آسان به پرتال آموزش‌های الکترونیکی
  • معرفی و به اشتراک‌گذاری یافته‌ها و دانش روز در زمینه‌های مرتبط با خدمات مشاوره
برگزار کننده دوره های آموزشی دریایی